گروه بهمن در راستای تامین اطمینان خاطر دارندگان خودرو و ارائه خدمات “در هر زمان /در هر مکان”، ازسال ۱۳۸۰ نسبت به ایجاد و توسعه خدمات سیار کوشیده است. امداد خودرو بهمن با بهره‌گیری از پرسنل مجرب، امکانات و تجهیزات مناسب و داشتن شبکه گسترده خدماتی در سراسرکشور، عزم خود را جهت ارائه خدمات مطلوب جزم نموده است.

اگر شما یکی از مشتریان و خریداران محصولات گروه بهمن هستید می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز از طریق شماره تلفن ۴۸۰۲۷-۰۲۱ با مرکز پیام امداد و امور مشتریان گروه بهمن تماس بگیرید.

انواع مشتریان امداد
امداد خودرو گروه بهمن خدمات خود را در اختیار دو گروه از مشتریان و خریداران قرار می‌‌دهد:

۱- مشتری گارانتی: (خودروی مشتری تحت شرایط گارانتی است و قادر به مراجعه به نمایندگی نمی‌باشد)
هزینه‌های مربوط به حق بازدید و حق بکسل از این گونه مشترکین دریافت نمی‌گردد . همچنین هزینه قطعات و اجرت تعویض قطعاتی که تحت پوشش گارانتی تعویض می‌گردند از مشتری دریافت نمی‌شود (مراجعه به دفترچه گارانتی).

۲- مشتری وارانتی: (خودروی مشتری تحت شرایط گارانتی نمی‌باشد)
کلیه هزینه‌ها اعم از حق بازدید، حق بکسل، قطعات و اجرت تعمیرات از اینگونه مشتریان دریافت می‌گردد.

مراحل رسیدگی امداد خودرو به درخواست شما
پس از دریافت تماس مشتری با مرکز پیام، پرسنل این مرکز اقدام به ثبت مشخصات خودرو، مشتری و مشکل اعلام شده می‌نمایند. ایشان سپس تلاش می‌کنند تا با ارائه‌ی مشاوره فنی مورد نیاز بصورت تلفنی تماس‌گیرنده را در حل مشکل یاری نمایندد. درصورتی که مشکل مشتری با راهنمایی‌های تلفنی برطرف نشد مسئولین مرکز از طریق ارتباط با نزدیکترین نماینده، اقدام به اعزام امدادگر به محل درخواست مشتری می‌نمایند. چنانچه خودرو در محل قابل تعمیر باشد، نسبت به رفع ایراد اقدام و در غیر اینصورت خودرو به نمایندگی انتقال می‌یابد.