babaeimordad953

شرکت مزدایدک، موفق به دریافت ” نشان عالی کیفیت در تولید و خدمات با رویکرد رضایتمندی مشتریان ” گردید.

مدیرعامل شرکت مزدایدک ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در دومین همایش سراسری کیفیت در تولید و خدمات که با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری و با حضور مدیران و کارشناسان ارشد و فعالان حوزه صنعت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت مزدایدک در حوزه صنعت خدمات پس از فروش خودرو منتخب و با عنایت به ارتقاء مفهوم کیفیت و استاندارد‌سازی و با توجه و تمرکز به جایگاه مصرف‌کننده در کشور مفتخر به کسب” نشان عالی کیفیت در تولید و خدمات با رویکرد رضایتمندی مشتریان” شد.

محمدرضا بابائی تصریح کرد: در این همایش که ۲۹ تیرماه توسط انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران برگزار شد، شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در زمینه کیفیت در تولید و خدمات معرفی و با اهدای لوح و نشان ویژه مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی از مهمترین محور‌های دومین همایش سراسری کیفیت در تولید و خدمات را کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور، ارائه راهکا‌رهای نوین جهت برآورده کردن انتظارات مشتری و بررسی پیش‌نویس قانون سازمان ملی استاندارد ایران با رویکرد نوین استاندارد سازی اعلام کرد و گفت: بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان کالا و خدمات، جایگاه کیفیت در برنامه ششم توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، چالش‌های محصولات ایرانی برای حضور در بازار‌های جهانی، مشتری و فرهنگ خرید محصولات دارای نشان استاندارد و کیفیت برای دست یابی ایران به جایگاه نخست از نظر علمی، پژوهشی، صنایع و استراتژیک در سطح منطقه از دیگر رویکر‌های مهم این همایش بوده است.

گفتنی است دومین همایش سراسری کیفیت در تولید و خدمات با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری را انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران با همکاری و حمایت سازمان ملی استاندارد، وزارت صنعت ،معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ملی بهره‌وری، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، سازمان صنایع دفاع، کنفدراسیون صنعت، خانه صنعت، معدن و تجارت، برگزار نموده است.

babaeimordad951

نوشتن دیدگاه

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تهيه و بهينه سازی شده توسط : عليرضا آهنگر قديمی

کليه حقوق مادی و معنوی اين وبسايت، متعلق به نمايندگی 1233 گروه بهمن - حیدر بهروز است.