خط مشی نظام آراستگی محیط کار

نمایندگی ۱۲۳۳ حیدر بهروز در راستای بهسازی و آراستگی فرآیند ها و محیط کاری خود ، ایجاد محیطی دلپذیر و شاداب برای کارکنان ، تسریع در انجام فعالیتها، حذف اتلافها و کاهش ضایعات و در جهت قرار گرفتن در رده نمایندگی های  برترگروه خودروسازی بهمن ، موارد ذیل را در کلیه ابعاد نمایندگی در نظر می­­ گیرد:

۱- شناسایی مستمر و پویایی اقلام غیر ضروری و کم مصرف در فرآیند های نمایندگی و تعیین تکلیف به موقع آنان

۲- گسترش نظم و ترتیب در جهت تسریع فعالیتهای نمایندگی

۳- توسعه و پاکیزگی و آراستگی افراد ،اموال و محیط نمایندگی

۴- حفظ و ارتقاء سطح ایمنی و سلامت کار به منظور کنترل و کاهش مخاطرات شغلی کارکنان

۵- جلب و افزایش رضایت مشتریان از طریق حفظ، نگهداری، استاندارد سازی و بهبود مستمر نظام آراستگی در نمایندگی

۶- توسعه مشارکت و فرهنگ کار گروهی از طریق طرح ریزی ، تدوین ضوابط، آموزش، فرهنگ سازی و اجرای نظام آراستگی

مدیریت نمایندگی براجرا و بهبود نظام آراستگی به عنوان الگوی انتخابی متعهد بوده و حداکثر تلاش خود را خواهد نمود .

این خط مشی هر سال یکبار مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

 

خط مشی کیفیت نمایندگی ۱۲۳۳ حیدر بهروز

مدیریت نمایندگی حیدر بهروز  با سابقه بیش از ۲۵ سال ارایه خدمات فروش و پس از فروش محصولات سبک گروه بهمن امیدوارست که با کمک و همکاری کلیه پرسنل نمایندگی و با استفاده از تجهیزات و دانش فنی روز به بالاترین رتبه ممکن وبه معتبرترین مرکز خدمات فروش و پس از فروش خودرو در منطقه دست یابد.

اهداف کلان:

۱- توسعه کمی و کیفی تجهیزات نمایندگی و استفاده مطلوب از آنها در راستای بهبود خدمات پس از فروش

۲- آموزش مستمر و ایجاد فضای مناسب برای نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت در جهت افزایش سطح مهارت ٬ دانش وتوانایی

۳- ارایه خدمات متنوع و با کیفیت مطلوب و تحویل به موقع به منظور جلب رضایت مشتریان و ارتقا آن

۴- افزایش سهم وتوان رقابتی در بازارهای منطقه و کشور

از شما همکاران می خواهم ما را در راستای  رعایت قوانین ومقررات حاکم بر این صنعت و اجرای ضوابط این نظام وتامین سازوکارهای لازم با استفاده از روش های نوین مدیریت جهت بهبود مداوم و نظارت بر عملکرد این سیستم و اثربخشی و کارایی آن یاری نماید.